Saturday, April 23, 2011

☆★ It's Okay Baby, Pls Don't Cry ★☆


★ Remember what should be remembered, and forget what should be forgotten. Alter what is changeable, and accept what is mutable 。

☆ 记住该记住的,忘记该忘记的,改变能改变的,接受不能改变的。



★ Sometimes, to get what you want the most, you have to do what you want the least.

☆ 有时候,要得到你最想要的东西,你得做你最不想干的事情。



★ Before finding the right people, the only need to do is to make yourself good enough.

☆ 在找到合适的人之前,唯一需要做的,就是让自己足够的优秀。



★ Every person need a friend to make them laugh when they think they will never smile again.

☆ 每一个人都需要这样一个朋友:当以为自己再也笑不出来的时候,他能让你开怀大笑!




★ I'm not perfect,I make mistakes,I hurt people,but when I say sorry,I mean it!

☆ 我知道我并不完美,我犯了一些错,伤害了一些人,但是当我说“对不起”的时候,
我是认真的!



★ You can't have a better tomorrow if you don't stop thinking about yesterday.

☆ 如果你无法忘掉昨天,就不会有一个更好的明天。



★ People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

☆ 哭泣,不代表脆弱,只因坚强了太久。



★ If you feel sad for buring it in your heart, then just smile and let it go.

☆ 如果放在心里会觉得难过,那么就请微笑着放手吧。



★ Time is the best teacher, but unfortunately, it kills all of its students. -- Robin Williams

☆ 时间是最好的老师,但很不幸,它杀了它所有的学生。



★ Fear not that the life shall come to an end, but rather fear that it shall never have a beginning. ----J. H. Newman

☆ 不要害怕你的生活将要结束,应该担心你的生活永远不曾真正开始。


==========我是分割线==========


现在很闷中.....

更新一下近况....最近生活还过得去,

只是偶尔会想吐血.... =___________=

现在星期六都要上课了, 尽快完成, 尽快考试,

然后我就很轻松了啦~~~~


今天我家妈咪送了生日礼物给我~~!!

啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦~~~~~~~~~~~~!!!

是包包一个...... <---又多一个!! 呵呵....

可是, 这是小的, 小小的, 不同的类型!

蓝白色, 好喜欢呀~~~!!!!! 谢谢!! 谢谢!!


下星期将会是个忙碌的一周,

除了平常上课就不多说了,

星期二, 要庆祝生日...

星期五, 去I-CITY看韩国舞蹈大赛...

星期六, 上完课, 去FAHRENHEIT88...

星期日, 跟家人庆祝生日...

啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦!!!

期待, 下星期忙碌的到来!!

=口=

==========我是分割线==========

2NE1 朴春--DON'T CRY:

No comments: